اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اجرای بیش از 700 برنامه متنوع در حوزه‌های مختلف ورزش لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: طی هفته تربیت‌بدنی، بیش از 700 برنامه متنوع در حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگی، اجتماعی و جوانان در سراسر استان اجرایی شد.

اجرای بیش از 700 برنامه متنوع در حوزه‌های مختلف ورزش لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید علی کریمی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی، اظهار کرد: طی این هفته بیش از 700 برنامه متنوع در حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگی، اجتماعی و جوانان در سراسر استان اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: لرستان از جمله استان‌هایی بود که ضمن تنوع برنامه‌های ورزشی در زمینه‌های افتتاح‌های فضاهای ورزشی و میزبانی و نشست‌های فرهنگی، جایگاه بسیار خوبی را نیز در سطح کشور به دست آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، ورزش را کمک کننده جامعه روحی استان عنوان و تصریح کرد: با برنامه‌های طراحی شده می‌توان رشد و فرهنگ ناب را به ورزشکاران منتقل کرد.

کریمی بیان داشت: امروزه هر خانواده‌ای با موضوع ورزش چه در حوزه قهرمانی و چه اوقات فراغت سر و کار دارد، بنابراین با اجرای برنامه‌های متنوع این مهم هدفمندتر نقش خود را در جامعه ایفا می‌نماید.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب ورزش در استان، بیان داشت: طی سال‌های اخیر ورزشکاران بسیاری از استان در رده‌های ملی و جهانی خوش درخشیده و مدال‌های رنگارانگی را برای کشور کسب کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: همچنان‌که بارها شاهد بودیم ورزشکاران بزرگ استان حاضر به رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نشده‌ و این افراد را به رسمیت نشناخته‌اند.

انتهای پیام/85018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول